Kupac ima pravo na povraćaj novca koje je regulisano zakonom o zaštiti potrošača. Zamenićemo svaku vašu nekorišćenu ili oštećenu pošiljku, ako nas kontaktirate u roku od 14 dana od dana prijema.

Ukoliko Vam proizvod ne odgovora, kontaktirajte nas na telefon +381 63 102 58 38 ili mailom sale@tehnonautika.rs kako biste ga zamenili.

  • Ukoliko želite da napravite reklamaciju pozivamo Vas da pre toga pročitate pravilnik o zaštiti potrošača klikom OVDE.
  • Obrazac za reklamaciju možete preuzeti klikom OVDE.
  • Obrazac za odustanak od ugovora možete preuzeti klikom OVDE.
  • Popunjen obrazac je potrebno poslati na email sale@tehnonautika.rs

*Napomena: Zadržavamo pravo da promenimo način rešavanja reklamacije u zavisnosti od svakog pojedinačnog slučaja

Reklamaciju možete uputiti slanjem maila na  sale@tehnonautika.rs ili pozivom na telefon +381 11 37 55 976 radnim danima 9-17h, ukoliko je u pitanju reklamacija koja zahteva brzo rešavanje. U nastavku možete pročitati neke od razloga za reklamaciju kao i aktivnosti koji možete preduzeti u zavisnosti od situacije zbog koje želite da uputite reklamaciju.

  • Sadržaj paketa ne odgovara porudžbini.

Ukoliko Vam je isporučen paket u kojem nisu proizvodi koje ste naručili, potrebno je da nam se javite kako bismo evidentirali grešku i ispravili je u najkraćem mogućem roku. To možete učiniti pozivom našeg call centra ili slanjem maila na  sale@tehnonautika.rs  nakon čega ćemo poslati nalog da se proizvodi preuzmu sa Vaše adrese, a dostave Vam se oni koji su u Vašoj porudžbini. Pogrešno dobijene proizvode nemojte otvarati niti koristiti već ih ostavite u dobijenoj ambalaži i predajte kurirskoj službi koja dođe po njih.

  • Iznos otkupa ne odgovara paketu.

Ukoliko Vam otkupna cena paketa ne deluje ispravno, pozovite nas kako bismo proverili da nije došlo do neke greške. Ukoliko je načinjena greška, odmah ćemo uputiti izmenu kurirskoj službi da se ista ispravi. Ukoliko niste u mogućnosti da nas kontaktirate odmah, zamolite kurira da odloži isporuku za naredni dan, a u međuvremenu nas o tome obavestite. Ukoliko primetite da je otkupna cena bila neodgovarajuća nakon prijema paketa, sačuvajte isečak dobijen od kurira i javite nam se da pokušamo da retroaktivno ispravimo načinjenu grešku.

  • Proizvod je stigao oštećen.

Ukoliko pri prijemu paketa utvrdite da je ambalaža oštećena, odbijte prijem  i kontaktirajte nas. Ukoliko tek nakon otvaranja paketa uvidite da je proizvod stigao oštećen, važno je da nam se javite u prvih 24h od prijema paketa. Potrebno je da nam dostavite fotografije na kojima se vidi oštećenje,  kao i fotografije ambalaže na kojoj se jasno vidi prijemni broj pošiljke. To možete učiniti slanjem maila na  sale@tehnonautika.rs  ili preko Vibera na broj +381 63 102 58 38. Nakon evidentiranja reklamacije poslaćemo nalog da se oštećeni proizvod  preuzme sa Vaše adrese, a dostavi zamena.

  • Želite da vratite proizvod.

Ukoliko ste se predomislili ili Vam proizvod iz nekog razloga ne odgovara, možete ga vratiti najkasnije 14 dana od dana kada Vam je dostavljen. Jedini uslov je da proizvod nije korišćen i da ste zadržali originalnu ambalažu.

Potrebno je da preuzmete Obrazac za odustajanje od kupovine, popunite ga i pošaljete na mail  sale@tehnonautika.rs

Nakon primanja zahteva za odustanak od kupovine, poslaćemo Vam potvrdu o prijemu. U roku od 7 radnih radnih dana poslaćemo kurira sa nalogom za preuzimanje proizvoda sa Vaše adrese. Vreme dolaska kurira u potpunosti zavisi od kurirske službe. Nakon povrata proizvoda i utvrđivanja njegovog stanja izvršićemo zamenu za druge odabrane proizvode u istoj ili sličnoj vrednosti, ili povrat novca na tekući račun naveden u obrascu.

Ukoliko se odlučite za povrat novca, iznos će vam biti refundiran u roku od 15 dana od prijema proizvda. Novac se ISKLJUČIVO može refundirati uplatom na tekući račun.

Ako se pri proveri robe ustanovi da je njena vrednost umanjena neadekvatnim rukovanjem, odobreni iznos za refundaciju  se može umanjiti. Ukoliko je vraćena roba neispravna ili oštećena krivicom potrošača u meri da se proizvod ne može vratiti u promet, potrošaču će biti odbijena refundacija plaćenog iznosa, a proizvod će biti vraćen nazad o trošku potrošača.

NAPOMENA: u slučaju odustanka od kupovine, troškovi transporta robe nazad do prodavca padaju na teret kupca.Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije u Vezi sa reklamacijama, budite slobodni da nas kontaktirate.